Kutatás: még a demokraták szerint sem volt jó elnök Joe Biden
Egy friss felmérés szerint az amerikaiak többsége „gyenge” vagy „átlag alatti” szintre értékelte az elnököt.
Mindössze hét napilapot olvasnak 10 százaléknál többen néhány hetente, havonta a Figyelő, az Aon Hewitt és az AIESEC Magyarország kutatásában részt vett munkavállalók. Az X- és az Y-generáció az online hírportálokat, míg a Z-generáció a Facebookot részesíti előnyben.
Az 1992 után születettek még az internetes portálokat sem olvassák – derült ki a Figyelő, az Aon Hewitt és az AIESEC Magyarország kutatásából, melyről a mediainfo.hu számolt be. A kutatásban 10.400 pályakezdő és 16.500 tapasztalt munkavállaló vett részt. A vizsgált korosztályok körében mindössze hét napilap van, amelyet 10 százaléknál többen olvasnak néhány hetente, havonta – ezek között is az ingyenes Metropol vezeti a listát. Heti és havilapot szinte minden válaszadó olvas alkalmanként, elsősorban a HVG-t, a Figyelőt, de népszerű a Nők Lapja és a Cosmopolitan is – írja a portál.
Az X- és az Y-generáció tagjai ennél jóval gyakrabban olvasnak online hírportálokat, így naponta többször kattintanak az Indexre, az Origóra, vagy a hvg.hu-ra. A Z-generációhoz tartozók többsége egyáltalán nem tájékozódik ezekből a forrásokból, ők a közösségi oldalakat, azok közül is elsősorban a Facebookot preferálják.
„A Z-generációhoz tartozók saját kapcsolati hálójukból, informális utakon tájékozódnak szívesebben, a hivatalos forrásokat még akkor is háttérbe szorítják, ha az történetesen online platform, mint az állásportálok, vagy a vállalatok saját honlapja” – jellemzi az 1992 után születettek szokásait Sziber Éva, a kutatás projektvezetője.